Gratis bloggen bei
myblog.de

hase

I würd heut anfoch nur gern wissen welches elendige arschloch mir meine schuhbandl gstoln hot ! ... na i find des echt ful net witzig ! wal i find das des des deppatste überhaupt is... i man net das de so vile kostet habn oda so owa tzrotzdem i hob sie ful gern kobt ! und i find des echt so orsch fieß das wer de anfoch gnumman hot... und wenn i wen mit de sig detschn i "dieser Person" fix ane ! Des is ma so scheiß egal wer des is.... oda i reg mi holt ful lang auf... wal mi fuckt des im moment anfoch nur an !

Wal i bei meine convers echt kan spaß versteh und wern meine schuarch weg gwesen hätt i den jenigen sicha umbracht ! .... wal ma des a sowas von scheiß egal is...

und i sog schu amo glei de person de meine schuhbända jetzt hot lebt net mehr long oda wird zumindest echt orge schwirigkeiten bekommen des sog i jetzt schu !

wenn i erst amol an umbracht hob passiert vl sowas bledes net mehr !... und dasas wissts i bin zu allem fähig wenn i grod schlecht drauf bin !
24.11.06 20:05
 


bisher 1 Kommentar(e)     TrackBack-URL


(24.11.06 23:28)
jo bin wieder aus langeweile auf den blog
und du sulltest den der deine schuhbänder gstohlen hat mit irgentwelche anderen schubändern erwürgen
lg jasi

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen

Gratis bloggen bei
myblog.de