Gratis bloggen bei
myblog.de

hase

DOCH WAS NEUES ! HALELUJA ! .... na surprise surprise ... i moch endlich wieda amol an blogeintrag... najo i hob anfoch in da letzten Zeit kan Bock auf den scheiß BLog ! ( reimt sich )

also für alle de i mein Witz no net erzählt hob


Also... es wird a Krapfn zu Weihnochtn kauft... sogt der Krapfn z am anderen Krapfen: HAHA i stirb du net !

im ersten moment isa vl net so gut owa losstsn erst amol auf euch wirken ! WIRKEN ! WIRKEN !... eigenlti gehts a nur dadrum das de krapfn schu seit Februar durt liegen ... und sie aufs sterben freuen ! ... tscheckt? na wahrscheinlich net.. müsst amol den riesenkrapfn obern habana sehen ... sigt ma von da Post gut ... dann werdets lochn .... HA HA HA ( gemeines ferrücktes Wissenschaftler lachn ) .... ok des wors von heute... soviel dazu !

ajo wir hobn an neuen drucker ! i find des so geil ! und der druckt ful guard und schnell ! so supa ! i hob no nie an guten drucker kabt... owa der is schu genial !
ok babaaa
8.11.06 19:10


8.11.06 19:18


ma i was ful net wos i jetzt schreibn sull.... wal ma grod so saumäßig fad is und i irgendwas schreiben will ! ... was owa leida net wos ! .... und i schear mi net imma über des schreibn wos heut passiert is... wal des sie auf dauer nix bringt... wal eh so zeimlich imma des gleiche is !

i wül amol wieder irgend a conzert gehn owa a guardes.. mit saros oda perishing mankind... des wär amol wieda net so schlecht .. find i holt ! oda irgend so ana geilen irish punk band ! ... i find de so witzig ! owa do muss ma sie a lauta klane grüne kobolde vorstelln de tanzn... des hot styl "gg"

ok des wors babaa leutln
10.11.06 19:24


 [eine Seite weiter]

Gratis bloggen bei
myblog.de