Gratis bloggen bei
myblog.de

hase

Hot sie schun amol wer überlegt für wos 8 Stundn in da Schul sitztn guard is? I schun und es bringt sie ful nix, wal noch da 6 Stund eh schun olle ful miard sand, najo i zumindest und mei scheiß Bus geht erst um 16:30 und a Stund wortn schear i mi wirkli net!

Dey kenten doch unwichtige stundn wie deutsch, Reli oda Turnen wegstreichn! Sand zwor lustig, owa wen i wegen dem länger in da Schul sein muss is as mi liarba wens weck sand!
I was des is unwichtig!!!!!!!
2.3.06 18:25


Mal ein rätsel

Ich will euch mal testen, also wer is das? das müsst ihr nämlich wissen?














Kurt cobain
4.3.06 12:04


Nix neues

die band is die Beste der Welt, nich nur das sie echt geil spielen und corey so ne geile Stimme hat, sie sind auch gerecht zu ihren Fans! das is geil!

4.3.06 12:07


 [eine Seite weiter]

Gratis bloggen bei
myblog.de