Gratis bloggen bei
myblog.de

hase

4.12.06 17:26


FUCK GZ !!!!!!

Hob i eignelti schu amol erwähnt wie scheiße des verfuckte Gz is ! ... i ken mi im moment a so ful net aus ! und de scheiß verfickten Programme geht a ka anziges.. ausa des Gym..... owa na wir müssen jo mit Wdc arbeitn... wal des jo so toll is ! juhuuuuuu "sakasmus" ... i find des gornet toll und nützlich, noch leichta shcu gornet... do spinnt mei pc imma.... es geht nix und tschecken dur i die pyramide a net ! ... also passt bringt sie nix ! aus ende i mog ent mehr !"
4.12.06 17:24


I würd heut anfoch nur gern wissen welches elendige arschloch mir meine schuhbandl gstoln hot ! ... na i find des echt ful net witzig ! wal i find das des des deppatste überhaupt is... i man net das de so vile kostet habn oda so owa tzrotzdem i hob sie ful gern kobt ! und i find des echt so orsch fieß das wer de anfoch gnumman hot... und wenn i wen mit de sig detschn i "dieser Person" fix ane ! Des is ma so scheiß egal wer des is.... oda i reg mi holt ful lang auf... wal mi fuckt des im moment anfoch nur an !

Wal i bei meine convers echt kan spaß versteh und wern meine schuarch weg gwesen hätt i den jenigen sicha umbracht ! .... wal ma des a sowas von scheiß egal is...

und i sog schu amo glei de person de meine schuhbända jetzt hot lebt net mehr long oda wird zumindest echt orge schwirigkeiten bekommen des sog i jetzt schu !

wenn i erst amol an umbracht hob passiert vl sowas bledes net mehr !... und dasas wissts i bin zu allem fähig wenn i grod schlecht drauf bin !
24.11.06 20:05


[erste Seite] [eine Seite zurück]  [eine Seite weiter]

Gratis bloggen bei
myblog.de