Gratis bloggen bei
myblog.de

hase

Die wiege der Extremen !!!!!


( des layout wult i nehmen... wals saugeil ausschaut owa hot wos mit da schreift net gepasst)
17.12.06 15:02


So was so in letzter Zeit gehappend is..... net fül ! FAD FADER am FADSTEN... i wors wochenende Krank ! TOT Krank ..... i wer fast verreckt ( wgen Halsweh "gg")

Und wenn ma so im sterben leigt hot ma nix anderes zu tun als FERNSEHN ! und do hob i gestern so an saugeilen film gesehn.... der mit dem WEltuntergang so... so a ähnlicher wie armagedon.... und der is ana vo meine Leiblingsfilme ! ka ahung warum... wal i sowiso ful net auf des Weltraumzeugs da steh und holt Weltuntergang und es is unrealistisch...... des is ma schu klor owa i find de filme so traurig


Es sogt zwor jeder das de fad sand owa i find des net ... i man wos is daran fad... wenn von so am Mädchen da vota stirbt im Weltraum und sie des live mitkriegt..... najo da Vota hat sie für ihren Freund aufgeopfert "Herzschmerz" ... und der SChauspieler hot a no so an richtig ormen Blick drauf kobt..... ORM find i ! und dann geh die monitore aus... und sie weiß ihr Vater ist tot ! ...... ok klingt komisch owa do braucht ma des richtige FEELING "gg"

babaa
11.12.06 17:44


gähn

ma.... mir is so scheiß fad... oibwohl i no lernen sult wal ma angeblich chemie test hobn und i des net tscheck owa i i reg mi grod über Gz auf.. also geht des net

najo... jedenfolls kon i jetzt radl fohrn wenn wer an dem gepäcksträger obn sitzt.... oda wie des a imma hast ! i und mei cousine hobn des geübt !.....und es is net leicht ... des sog i glei amol.. wal di ersten poor male bin i entweder ful umgflogen oda ful gwackelt und dann hobn uns die autos ankubt wal ma so beschissen gfohrn sand ! ... auf da straßn nämli ( jo jo wir lebn holt gfählich)... owa des geht de eh nix an... sand eh wir dann hin ! ... find i holt ! udn de schaun dann imma so saudumm.... als wär ma fulkommen gstört ! ... najo über de kon ma sie stunden lang aufregen "!

owa jetzt kam sie RACHE !!!!! HA HA HA HA ... de bleden müssen imma stehn bleibn wenn a fußgänger über die stroßn will ! ha ha und des würd mi anzipfn !
4.12.06 17:32


[erste Seite] [eine Seite zurück]  [eine Seite weiter]

Gratis bloggen bei
myblog.de